Výměna karty z důvodu reklamace

 

Nefunkční karta, která nejeví známky fyzického poškození lze vyreklamovat pouze v Zákaznickém centru Škodův palác.

V případě fyzického poškození (nalomení, prohnutí, ...) karty není nárok na výměnu zdarma.

Expresní místa:

Co budete potřebovat?

-Průkaz totožnosti

-Fotografii (barevná průkazová fotografie) k naskenování – po naskenování ji dostanete zpět

-Hotovost/platební karta (v případě uznané reklamace karty Vám bude nová vystavena zdarma)

Kde?

-pouze v Zákaznickém centru Škodův palác

Co dál?

-Pokud máte na reklamované kartě nahraný MHD kupón, během výměny vám jej přehrají na novou kartu (nemusíte tedy už na přepážky DPP)

-Pokud nemáte žádný kupón, můžete jej pořídit na těchto kontaktních místech DPP: http://www.dpp.cz/seznam-predprodejnich-mist/ nebo na e-shopu  DPP.

-Při vyřízení karty Opencard jste obrdželi náhradní jízdní doklad, který slouží na jízdu v MHD na 24 hodin a který lze využít pro jízdu do Zákaznického centra Škodův palác na vyřízení reklamace karty

 

Ještě mě nemáte?

Zažádejte si o mě online